قصة حب ياسمين عبد العزيز تضعها في مواجهة شقيقها

7 441
456
 
قصة حب ياسمين عبد العزيز تضعها في مواجهة شقيقها
#MBCTrending
#MBC4 #MBCTrending #MBC4 #SHAHID
» Subscribe for more: bit.ly/2NlImqJ 🔔 Stay updated!
» Watch Full Episodes Free: shahid.mbc.net/ar/shows/Trend...
MBC Trending ON SOCIAL:
►Like MBC Trending on Facebook: facebook.com/MBCTrending
►Follow MBC Trending on Twitter: twitter.com/MBCTrending
►Follow MBC Trending on Instagram: instagram.com/MBCTrending
► Subscribe MBC Trending on SNAPCHAT: www.snapchat.com/discover/MBC...
► Subscribe MBC Trending on DAILYMOTION: www.dailymotion.com/MBCTrending
►Subscribe MBC Trending on ARmind : armind.info
Find MBC Trending Trailers, full episode highlights, previews, promos, clips, and
Digital exclusives here. www.mbc.net
© All Rights Reserved. MBC Group
ترفيه
المدة الزمنية: 02:35

تعليقات

sella Palestine
sella Palestine - 11 أيام قبل
شراميط العاده والمذيع منيوك شو هششرمطه هاي
البرنسيسه كشخه
البرنسيسه كشخه - 14 أيام قبل
احمد العوضي تافه جدا كيف حبنه مايستاهل ياسمين
ياسمين الحداد
ياسمين الحداد - 19 أيام قبل
ياسمين عبد العزيز
انسانه كتيير كيوووت😍😍
راما متيمة يوسف
راما متيمة يوسف - 20 أيام قبل
شايفة التعليقات تحط الحق على اخوها لو كانت محترمة وعاقلة كانت كلمته وفهمته موقفها واقنعته. لكن هي بعدما ابنها اقصد حبيبها شتم اخوها نزلت صورة مع اللي سبه وتقوله احبك . مافيش راجل مشرقي يحط مشاكل اسرته عالسوشل ميديا ولو ماأضطرتوش مكانش عمل هيك وهو كان كلامه موجه لاخته . يجي الطرطور اللي عايش زنا مع خالته ياسمين مصدر رزقه يسبه اه طبعا انت تلعب في اكل عيشي ولا ايه ماانا موافق اكون طرطور الست وتشتريلي من الكلسون للعربية خلوووووني اعيش واتمتع
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
يعني نحسبها بالعقل وحده حبة وااحد و ببتعرف عليه و هي مطلقة يعني شرعا يسمح لها بزواج مرة اخري عادي مش حراام والله و أكبر منه بخمس سنين هو مواليد ال85 وهي مواليد ال80 و الرسول تزوج خديجة اكبر منه و جااب منها كل اولاده الا واحد تخيلي يا عااهة المجتمع والله الزواج من اللي اصغر منك سنن مش حراام😂😂😂😂😂....ولو نظرنه للشكل اللي ما شاء الله تبدوه أصغر😋😊و ف التصرفات وف لقائاته هو راجل عن العوضي اتحدث❤❤ و يعرف يصونها و يحافظ عليها قل هو الله احد😆😆لتغاري وتحسيدها😆🌚....و هو ف بدايته مشوااره طب ما احمد حلمي تزوج مني زكي وهي اشهر منه و معرووفه اكثر منه وحاليا العكس و اتدكر طاال مني نقد كبير جدا ع زواجها🤦‍♀️😊.....ولو ع الاطفال وكده دي ينفقووااا ف ما بينهم احنا ملنا اصلا 🌚🌚🌚و باعتبار اني دارسة طب و دكتورة جراحة مخ واعصاب فعادي جدا حمل بعد الاربعين و بيكون طبيعي ❤❤ ولو ع اولادها اولا هي حقها شرعا و انسانيا و دينيا و باي حاجه انها تحب و تتزوج ع سنه الله و رسوله و ده حق انساني و ياما شفنه امها مات او طلق من زوجها و اقعدت ع عيل او اتنين و اول ما كبروااا رمووها ف دار العجزة😂😂🙋🏼‍♀️.....و ف المجمل ياسمين كبيره و عااقل غصب عنك😂💔🌚 و عقبال ما تخدي واحد زي وائل كل شجار بينكم يفضحك ع منشور ف النت👏🏻👏🏻💜....و انتي لو ست وحطيتي نفسك مكانها كنتي فهمتي.......و العوضي راااجل باذن الله يحافظ عليها و يكون اخ بدل العيلة اخوها و زوج بدل الحمار طليقها و اب بدل الاب اللي سافر وعاش حياته ف كويت و اب لابناءها👌🏻👌🏻💜
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
هو ابوها مطلق امها من عندها تسع سنين و مسافر لكويت وعايش هناك☺☺........و عندها اخوها شريف والعيل واائل مش عاارفه ازاي حضرتك بيش تفكري زينا بالعقل ولا ب......يعني وااحد راضي انه مصر كلها تتكلم ف عرض اخته بسبب كلامه و ع اساس خاايف عليها دا انا عرفته من الموضوع ده ده كومبارس😂😂😂 وتكلم و نزل مناشير كثير بعدها فيديو و مناشير يعني وااحد حابب ياخد الترند لا اكثر لا أقل و يعني و يعااير اخته انه ع اساس وقف جنبها🤣🤣🤣🤣🤣ده اقل شيء يقال عليه عيل ده انا اخويا عمره 15سنه قال ده عيل و حقير يعني اخويا العيل ارجل منه😂😂😂😁.......بس نعمل اي اللي زي حضرتك مش بتفهم ف اي حاجه و حفظه الدين حفظ و تلاقيكي مجرد خدامه لرجاله ده قناعاتك ربنا يهديكي و يشفيكي انتي وهو و كلامك مردووود ليكي
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
معلش العوضي مش محتاج ياسمين☺☺ ولو ع المال هو عامل شغل جاامد و داخل بقوي ف الفن عامل حكايات بنات جزئين و الاختيار و كلبش و لاخر نفس ونصيبي وقسمتيك يعني اكيد ف مال و غير لقاءات كثيره بسم الله ما شاء الله خطوات ثابته و واضحه ف الفن ☺☺☺
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
اولا انتي مسلمه؟؟؟؟ازاي تظني ظن اثم ف ياسمين زنا اي وخالته اي قدف مؤمنات!!!ع العلن ده لو انتي مسلمه دينا بيقول لو رأيته الذنب حد و فضيحة حد يقول استر و متتكلمش عنه تجي حضرتك اللي بتتكلمي كأنن ملائكة وهما شياطبن و تتهميها بزنا و الفجور استغقر الله و روحي اقري ع الدين
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
اولا انتي فعلا ست يعني بنت؟؟؟؟؟ ثانيا الفرق بينهم خمس سنين ابنها اي بس؟؟؟؟ ثالتا العوضي رد ع اخوها ف حالة غضب وتمه أخوها ازاي يتكلم ع المشاكل العائلية ع النت يعني لو عيلة حضرتك بتتكلموا ع النت بس لو متعرفيش العيلة النورمل والطبيعية المسلم الشرقيه منتكلم ف البيت و بين العيلة فقظ☺☺😲
fadi kisso
fadi kisso - 26 أيام قبل
قصة حب فاشلة من البداية
منوعات مهضومه
منوعات مهضومه - 26 أيام قبل
https://youtu.be/oHIm8rTahhU
Foufa mazighe
Foufa mazighe - أشهر قبل
ليه متخلوش واحد يعيش حياتو هيا بتحب وهوا بيحبها وحب مبيعرفش فرق سن انا بشجعهوم وبقولهم ربنا يوفقكم ويسعدكم في حياتكم 🇩🇿🇩🇿
Mimi Micha algeria
Mimi Micha algeria - أشهر قبل
وابنتها🧐
prenses ana
prenses ana - أشهر قبل
الصراحه هو يستاهل واحده غيرها
نايل فيطس
نايل فيطس - أشهر قبل
واضح ان اخ ياسمين حاول يكلمها ولكن لم تسمع فاضطر الكلام عبر السوشيال ميديا للمحافظة على شرف العايلة و حماية اسم ابوه من الدعارة اللي تعملها ياسمين اما العوضي فهو انسان حقير ان تسب اهل ياسمين فانت انسان وضيع جدا
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
انت عقلكواا فين يعني يتكلم ت السوشيال ميديا!!!!!طب ما يكلم شريف اخوه الكبير اللي وااقف مع ياسمين😲😲😲💔🤦‍♀️لا ما يقدر يروح يكتب منشور و يخليها ترند تلات ايام!!!!!! و يفضحها امام مصر والعالم كده حاافظ ع شرفه صح.......ماشي ميقدرش يكلم بنت اخته اللي عندها 17سنه و اللي رسمي برقمها و جهازها!!!!طب يكلم مني زكي حلمي السقا رامز جلال كريم عبد العزيز محمد رجب ددل اقرب الناس ليها ف الوسط طب ما يكلم عندها اتنين صحباتها من الابتداىي يا هل تري ميعرفش بيتهم فين طب مايعرفش هما مين كل ده مسكين ما يعرف يعمله بس يعرف ينشر مناشير و يكذب و يخليها ترند و كده حافظ ع سمعته و منع عاار ياسو يا ناااس فكره بالعقل هو انت بتفكرواا بي اي بس......طب دين الاسلام بيقول ليا لما ربنا يستر عبده متجيش انت تفضح قدااك الناس
Yo Pi
Yo Pi - أشهر قبل
Elle a quelle âge lui aussi
Jihane Benkirane
Jihane Benkirane - 2 أشهر قبل
ياسمين أنا أحبك كثير وأنا أتق بقرارتك عيشي حياتك كما تحبيين ولو كان أصغر منك أحمد إنتي بتباني أصغر منو. جمالك أحسن من وحدة عمرها 20سنة
حفصه الشمري
حفصه الشمري - 2 أشهر قبل
ياست ياسمين لمي الموضوع وتصالحي مع اخوكي لأن الأخ مايتعوض مهما كان عشتي مع زوجك الأول سنين طويلة وتركك لاتأمني العواطف تتغير بس الي يبقون معاج اهلج واخوانك لأنهم من دمك دير بالك على حالك أرضي اخوكي اذا كنتي حابه تتزوجي العوضي وتركي الخلافات لأن ماراح تكوني سعيده والله يهدي النفوس ويصلح الحال اخوكي خايف عليكي وهذا حقه لاتردي على الي يخرب بينكم مهما كان اخوكي يبقى من دمك بكلمه طيبه ترضية ويرضيكي الله يسعدك
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
حقه يفضح اخته بين الناس و اللي يسوه واللي ما يسوه يتكلم عنها كده حاافظ ع اخته ده حتي الشيطان ميعمل كده ف اخته و هي كبيره معندهاش 15سنه ده عندها40سنه و العوضي 35سنه يعني هما صغيرين ودي مرن بتجريه قبل يعني فهمه و عارفه انها تختار صح.....ده من لحمه و دمه يعني ويعمل كده فيها ده غاااير منها و عاايز ترند
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
هي كانت غلطت فيه يعني؟؟؟؟؟ مهو اللي هان عليه الدم فكرواا بالعقل
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
معلش هي اضحي🙂🙂🙂......يا ناااس هو يروووح يعتذر دي اخته الوحيده وهعمل فيها كده؟؟؟؟؟و ده عاايز ترند بس
Ahmed Azzouz
Ahmed Azzouz - 2 أشهر قبل
لوكان يحبها أحمد العوضي لو قطع السنة الناس وتزوجها كلهم مخطئين الأخ والأخت بالدرجة الأولى والعوضي لو كانت نيته صادقة وغير متردد لكان تزوجها احوكم من الجزائر
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
هو لو انت متابع ياسمين و العوضي من قبل ما يعرفوا بعض و من اول ظهوورهم كنت فهمت الموضوع يعني ياسمين عندها 40سنه و مظهرها يديها25سنه و بدون عمليات تجميل و العوضي 35سنه و يدي ت40سنه ودب حاجه حلوه💜💜و ياسمين ست زي اختي زي امي و بحسها شبهنه جدا تجوز ع 20 سنه و استمر الزواج 17سنه و ده حاجه ناادره ف الوسط و بعد ما اطلقت زوجها تزوج بعد شهرين و زيدي ع دلك انها كانت الطلقه التالته و ده دليل انها وحده عايزه تحافظ ع زواجها يعني مش نزه الزواج عندها عمله زينا كده اي حد لما يتزوج مننه عايز الزواج يستمر و ف باله انه هيستمر مش زي مع احترامي انغام او غاده عبد الرازق نجوي كرم وغيرهن تقريبا كل تلات شهور زواجه جديده و هنا كده عشان بفلووسهن و مالهن بس ياسمين غير دي وحده عمري ما سمعت عنها خبر يمس سمعتها زي علاقة أو حتي دين او كلام خادش للحياة أو سكرانه او لبس او اي حاجه زي الباقي ف الوسط و افلامها و مسلسلاتها من اول ما ظهرت لحد اللحظه دي مفيهاش خدش للحياء او كلام قليل دووق يعني تتفرج انت والعيلة و شخصية خلوقه جدا
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
أنا طبعا ضد اخوها لانه لما حطيت نفسي مكانها عن كسرت الخاطر عن كسر سندها و ظهرها يعني متوقعش لو اخويا عمل كده يمكن اسامحه اتوقع ليوم القيامه مش حسامحه
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
بالعكس هما اخده فترة تعارف وكانوا مخطوبين للعلم و ده عادي تاخد واحد متعرفوش اصلا
Ahmed Azzouz
Ahmed Azzouz - ساعات قبل
@خلود خلود بعد ما تبهدلو وتنشرت قصتهم لم يكن لخ خيار
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
تزووجه😋❤❤
Mes stars Et challenge
Mes stars Et challenge - 2 أشهر قبل
حمار الله حمار وبس
Guzel souma
Guzel souma - 2 أشهر قبل
رقبة المذيعة طويلة هههههه
خالد بوجيري
خالد بوجيري - 2 أشهر قبل
ياسمين صلي صلاة استخاره وصالحي اخوكي احسن لك من أحمد العوضي
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
ده تكلم عن دمه ولحمه ادام الناس عايزه تصلحوا ليه ان شاء الله هو جرحها و كسر بخاطرها ادام الناس كلها ده انا لو يدفعووولي كنووز الدنيا كلها متكلمش عن اي حد كده ده الاسلام بيقول من ستر مؤمن ستره الله يوم القيامة 💜💜🙂😊
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
ده العوضي عوض ربنا ليها ع العيلة اللي شكلها....وغ زواحعا الاول
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
هو اللي غالط فيها وهي تروح تصلحه ياااااه سبحانه الله
Hanna Higdon
Hanna Higdon - 2 أشهر قبل
انا شخصيا مابحبش ياسمين خالص خالص دة وجه ياسمين ووجه الكزمة ماعندهاش ذرة مستحى مسترجة بشكل مو طبيعي دمها ثقيل اوي بصراحة شخصيتها مش شخصية ممثلة خالص شخصية بنت الشوارع
Kamilia S
Kamilia S - 2 أشهر قبل
عيب ان تناقش المشاكل العائلية على العلن
عيون عليا
عيون عليا - 2 أشهر قبل
ياربي ليش هاي مواضيع عيب تنعرض علئ السوشلميديا مثل نشر الملابس
Noga Fouad
Noga Fouad - 2 أشهر قبل
ياسمين عبد العزيز من الفنانات المحترمات جداً ومحبوبة جداً من كل الناس هي تحب تتجوز محدش له دعوه دي حرية شخصية لما كانت متجوزه راجل غني كان اخوها حلو معاها لما اتطلقت غدر بيها هي اللي عملت اسمها هي تشرف أي حد ترتبط بيه هي ياسمين شقاوتها باحترام حياتك يا ياسمين بتاعتك لوحدك يااحلي فنانة
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
تحياتي ليكي بجد نفس رائي💜💜
Yasmeen Abuzaid
Yasmeen Abuzaid - 2 أشهر قبل
انا مع اخوها هاد احمد مش لطيف بالمرة
zak paris
zak paris - 2 أشهر قبل
عيب المثل بيقول الغسيل الوسخ يتغسل داخل العيلة
michèle papati
michèle papati - 2 أشهر قبل
ياسمين حتطلق من احمد لو تزوجت بيه هو عيز شهرة ومال واضن ان ياسمين عةدها نزوة فقط ارجو ان تكبر عقلها زوجها زي انغام زواج العقل اهم من القلب احمد يظهر عليه تعلب
The healing in The Quraan
The healing in The Quraan - 2 أشهر قبل
عمري ٩ سنوات اردت الف مشترك بقناتي لم احصل على ١٠٠ حصلت على مليون متنمر ٦٧ تعليق شتم وصلني للآن وابوي ميت ليش لانني انشر قرآن كل زق لاتشحت 😭😭😭😭 ابوي امي اخي اختي عمي اشتركو بقناتي واذا ماعجبكم لاتشتركو ولكم كل الاحترام لكن لاتتنمر علية فإن فوقك رب وسيريك عجائب قدرته 😭☝️❤🕋😪🤲
سمير الليل
سمير الليل - 2 أشهر قبل
الله يعينكم على طحينكم خلو للناس حالها جننتوها حرام عليكم وانتو ايش بتعملو مابتشهرو بها اتقو الله ارحموها ارحموها
ziadi channel وصفات زيادي
الرجل العربي بيحب يتحكم في مراتو، اختو، امو لحد الموت...
Adel El sherbini
Adel El sherbini - 2 أشهر قبل
احنا مالنا ومال احمد وياسمين على قولة علاء ولي الدين تتحرق فوفه اكتر ماهي محروقه انا عاوز اسأل عليكم بالله عليكم دول فنانين وناس المفروض انها متحضره يقولوا كلام زي عالهواء دا شويه وهيسبوا الدين لبعض عالميديا واللي غايظني اكتر احمد العوضي دا عمري ماسمعت عنوا تقريبا كان بييجي في برنامج طبق اليوم
Nina Farfour
Nina Farfour - 2 أشهر قبل
C est quoi ce journalisme ? dommage !
اميرة القلوب
اميرة القلوب - 2 أشهر قبل
مـيــــن🥰 يـــرحـــب🥰 بـي🥰 يــــضغـــط لايــــك🥰ويــــراســنـي خـــاص واشـــترك بقـــناتــــي
واتساب**0046736379707*💋💋💋
swan 84
swan 84 - 2 أشهر قبل
علاقة غير ناجحة لأن من بدايتها تجاوز على اخوها يلي جاي تلومون اخوها لو انتوا بمكانه يشوف هذا الرجل يحب اخته بالعلن من حقه يحترق دمه ولو كان العكس اخو ياسمين صاحب اخت أحمد العوضي كيف كان موقفه من وائل
Amina K Terzic
Amina K Terzic - 2 أشهر قبل
من سابع المستحيلات ان الانسان الي يحب يرد بهذا الأسلوب عن حبيبته. هذا الرد اهانه واحتقار وقلة ادم وعدم احترام لياسمين لما يقول والبيت له باب؟ وعن اي باب تتكلم؟ عيب جدا في حق ياسمين وياسمين لازم تعرف قدر نفسها وتحترم حالها وبلاها من متل هيك حبيب و اخ
don't touch me
don't touch me - 2 أشهر قبل
عين شمس بلد العظماء مش بتجيب غير رجاله 😊
nourhan abaza
nourhan abaza - 2 أشهر قبل
ماهوه انت لو راجل كنت كلمتها وجه لوجه مش تفضح الدنيا وتفضح اختك والله عار عليك انت بني آدم مش كويس فكرك لما هتعمل كدا هيا هتتراجع لا لا دي حياتها هيا ماتدخلش فيها خليك انت بس ف نفسك ومشكلك الكبيره
nourhan abaza
nourhan abaza - 2 أشهر قبل
الاستاذ وائل خليك في نفسك انت واحد راميت ابنك مالك بيها لو حد عار فاهو انت اللي عار على المجتمع والرجوله سيب اختك تعيش بالطريقه اللي هيا تشوفها مناسبه هيا واحده كبيره زي ماانت قولت يعني عارفه الصح والغلط وعارف هيا عاوزه ايه وحتى لو متجوزه ومش عاوزه تعلن عشان دي حياتها مش حيات الفانز بتاعها هيا حره انها ماتعرفيش حد عن حياتها دي خصوصيتها
دينا الجميل
دينا الجميل - 2 أشهر قبل
احمد صغر بياسمين 🥴😂😂شوفو يابنات هذا اللي تفضفض لشريك حياتها عن أمور اَهلها لاتفضفضو لهم عند اول شي فضح الدنيا وجالس يعاير اخوهاث
Manal Worlds
Manal Worlds - 2 أشهر قبل
أكيد اخوها غلطان، لكن الآخر حقير، لأنه تكلم على أسرار بيت و ياسمين غلطانة لأنها حكت له
Yaso Rashad
Yaso Rashad - 2 أشهر قبل
بامانه كل ده هبد ايه القرف ده 😊😑
Alaa Elsayed
Alaa Elsayed - 2 أشهر قبل
اييه دا... هو انتوا تسمعوا عن حاجة اسمها ستر ولا موصلتش عندكم؟!!!
Najem 1998
Najem 1998 - 2 أشهر قبل
امنيتي ان ياسمين تتزوج واحد يقدر جمالها الداخي والخارجي طبعا وانها انسان عسل وجدعه وتدخل القلب وحبيت نظرات احمد العوضي لها وحسيته انو كان معجب فيها وهذا شي طبيعي بس حلو انو الاعجاب تحول الى حُب ويارب يكمل بزواج وانشاء الله يبقو مع بعض ولا يرفقهم لا كلام اخوها ولا كلام الناس لان ياسمين واحمد يستاهلو كل خير والله معجبينكم من السعودية 😩♥️🇸🇦
Stanley Gibson
Stanley Gibson - 2 أشهر قبل
🔥🔥🔥
🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇
1:59 💝🔥
👇👇❤
H.M.H
H.M.H - 2 أشهر قبل
نشروا غسيل بعض👀
Adam Hgh
Adam Hgh - 2 أشهر قبل
الممثل احمد العوضي مش لايق على ياسمين ..فرق الطبقات بيلعب دور برضه ..
وبصراحه فعلا احمد العوضي شكله مش مريح خالص ...وطبعا الي عمله اخوها غلط علط
lolita ***
lolita *** - 2 أشهر قبل
و اخوها ده فين كان لما كانت متزوجة و هيا صغيرة كان فرحان عشان هوا فرحان بفلوسها و لما كانت عاوزة تشوف حياتها و تحب زي الناس تفضحها اصلان حتي لو غلطت انت فضحتها يعني عملت ايه انت من هنا انت تبين انك مش رااااااجل
Ryiam Sa
Ryiam Sa - 2 أشهر قبل
والله يا وائل لو مهما توصل بك المواصيل مستحيل شخص يفكر إنه يذكر اخته بسوء 😥
أخبار المشاهير
أخبار المشاهير - 2 أشهر قبل
https://akhbarelmashaheer.com/ياسمين-عبد-العزيز-و-أحمد-العوضي-هل-هي-مس/
Lolo Rostom
Lolo Rostom - 2 أشهر قبل
ياسمين حبيبتي الف مبروك عليكم وربنا يوفقك ويسعدك انتي وأحمد ولا يهمك أحد مهما يكون استمري دي حياتك وانتي حرة ياقمر
AML ALHYAT
AML ALHYAT - 2 أشهر قبل
التقرير يثبت فعلا ي ياسمين انه ما عندك ضهر تتسندي عليه ولا راجل يتزعل عليه .. الاثنين ما فيهم خير ..انتبهي كووويس
Manar mohamed
Manar mohamed - 2 أشهر قبل
الستات دي وخصوصا المومثلين دول ولاد كلب حرفياااا بجد يعني
Samar Radwan
Samar Radwan - 2 أشهر قبل
https://youtu.be/dLhCKzK-o6w
معلومات مهمه اوي لكل اب وام
مطبخ ندي فاروق
مطبخ ندي فاروق - 2 أشهر قبل
شويه معلومات لازم تعرفهم كل ست بيت شاطره 👏
وكمان ازاي تكون شقتك نطيفه وريحته حلوه يشمها اي حد يجيلك ويحلف بيها 👌
1👋 وانتي بتروقي الاوضه بتاعتك وخلصتي افتحي الشباك نص فتحه عشان ولادك والبرد وهما نزلين غلط عوديهم ع هوا الشارع عشان لما ينزلو ميخدوش برد👌
2👋حولي توفري بخاختين واحده تحطي فيها معطر للشقه بالخوخ بيبقا حلو جدا ورقي غرفه غرفه بعد.ماينزلوا
وطبعا تفتحي الشبابيك اهم حاجه وامسحي حوالين السجاد بالشرشوبه فيها مياه وكلور وبعد ما تخلصي شدي الستاره ورشي المعطر ورشي جوه الدولاب واقفلي باب الاوضه هتلاقي ديما ريحه شقتك جميله وحوالي كل كام ساعه ترشي رشتين بس هي الريحه هتفضل موجوده بس انتي عشان قعده ع طول في الشقه مش هتحسي الي هيحس ب الريحه الجميله الي جي من الشارع 👏😍
٣👋البخاخه التانيه هنجيب ديتول الاصلي نحط ربعها ديتول والباقي مياه زجاجه الديتول دي هتكفي طول الشهر وفعلا بتقتل الجراثيم دي بقا هتبقا ف التواليت كل يوم نمسح الارض بالكلور وندعك الحوض وقاعده البوتي بالكلور
و نرش من الديتول الحلو ده مركزززز وجميل وريحته تحفه علي التواليت وفي الارض ومش هتلاقي ريحه ابدا وحشه طلعه من التواليت جربي وادعيلي👌👏😍
٤👋 المطبخخخ لازم تغسلي المواعين يوميا عشان الشتا بتاع الاكل غير الصيف خالص مش جبنه واناناس ولا عنب ولا بطيخ😁 الشتا يعني طبخ بيدافئ لو معملتيش حاجتك اول ب اول هتصحي تاني يوم مش عايزه تدخلي المطبخ
الباسكت اوعي ترمي اي بواقي اكل فيه حطي بواقي الاكل في شنطه صغيره بعد كده ف شنطه الباسكت
و طلب صغير في علبه بخور فيها بخور كتير😂ممكن تجبيها وكل يوم بعد ما تخلصي مطبخك تولعي عود ع السريع كده اصلي الهاموش والدبان والناموس بيكرهوو ريحه الدخان اوي 👏👏😉
ونسيت اقولك انتي لو هتحسبي الي طلبتو منك مش هيعملوا فلوس في الشهر ولا تعب كمان لانك بتعملي كل حاجه اول بأول ولكن هيسبولك راحه نفسيه كبيررره
عرفتي كل الستات اللي بتدخلي بيتهم شقتهم بتبقا ريحتها حلوه ليه
كل كام شهر نطفي فوق الدولاب وتحت السرير علشان شقتك تبقا مش مكتومه
خلي دولابك علي طول مطبق هاتي باسكت وعلب ولمي فيه مكياجك
اكوي الطرح وعلقيهم في الدولاب علشان دايما تكوني جاهزه
5👋متنسيش ديما نفضي الشبابيك وحطي قماشه تحت الشباك علشان التراب ميدخلش شقتك
علي باب الشقه حطي حاجه للشوز علشان لم يطلعوا من الشارع السجاد ميبهدلش
والغسيل حولي تلمي يوم بيوم لو مش هيطبق ف وقته مش هيطبق 😁
ابقي امسحي الحوض والرخامه بتاعت المطبخ اخر اليوم بقماشه مبلوله من علبه فيها خليط من لتر المياه و شويه خل وربع كوب كلور علشان نعقم المطبخ قبل ماننام
امسحي العفش بفوطه كل يومين من التراب
ريحه فين بقا انتي قوليلي كدا ريحه فين عايزه اعرف😁 انا صباعي ورم من الكتابه عشانك وسيباني ومشايه 😁
حطي لايك😁 وهستنا رأيك 😘
واتمني دعوه حلوه من القلب ليا بالتوفيق ❤
بحبكم في الله والله 😍
دمتم بخير ديما يارب😘
الساحر
الساحر - 2 أشهر قبل
هسه صار شريف اشو هيا ممثله وبنص زلم 😂👌🏻
الساحر
الساحر - 2 أشهر قبل
هسه صار شريف اشو هيا ممثله وبنص زلم 😂👌🏻
meriam rh
meriam rh - 2 أشهر قبل
ما تسيب أختك في حالها يا ابني.ديه مخلفه عيلين و على رأي العوضي ديه أهم نجم في مصر. ازاي تكلمها بالطريقه ديه و تهاجمها و تفضح حياتها الخاصه قدام الناس. عيب كده . و بعدين مش كفايه اللي مرت بيه بعد طلاقها و جواز جوزها الموضوع مش سهل. سيب البنت ف حالها. مفيش احساس ف الدنيا أحلى من الحب. ربنا يسعدها و يتمم ليها كل شيء على خير.
meriam rh
meriam rh - 2 أشهر قبل
العمر مش عيب هيا جميله دا و ست ب 20 ست صغيره . راقيه و مثقفه و جميله جدا . و هو راجل شرقي هيا حبيتو زي ما هو و لازم يحترمو قرارها. أخوها غلطان جدا بنشر الغسيل قدام الناس. و من نظري لازم يجوزو يشكل رسمي أحسن .
meriam rh
meriam rh - 2 أشهر قبل
انا رأيي اتجوزو و انهو الموضوع ده لي عجبو عجبو و لي مش عجبو يخبط راسو في الحيط
meriam rh
meriam rh - 2 أشهر قبل
احنا فرحانين لياسمين عبد العزيز . و هيا تستاهل كل الحب و كل السعاده و ربنا يتمم عليهم بخير. أخوها غلطان جدا بالهجوم ده . كان لازم انت اللي تستر أختك و تدافع عنها . مش لازم الشوشره ديه. و فيها ايه ما تحب و تجرب يمكن تنجح يمكن لأ بس مش شرط يكون اللي انت عايزه و لي تختاره انت. هيا كبيره و ذكيه ماحدش يلعب معاها.
Tunisian Beauties
Tunisian Beauties - 2 أشهر قبل
المذيع مثلي صح؟
توب تراندين
توب تراندين - 2 أشهر قبل
لاتنسوا الدخول وتشجيعنا لنقدم المزيد والمزيد https://youtu.be/7yTvrRlvdwc✔️✔️✔️✔️✔️
Houba Ahmed
Houba Ahmed - 2 أشهر قبل
هي الكسبانه كان عايش علي عرقها وشقاها أهو وفرت الفلوس اللي كانت بتصرفها عليه... الأشكال دي إحنا نعرفهم كويس وملقحين في مصر في كل مكان هو حب يعمل نمره رجوله فبهوئت منه مش أكتر
مشكلة حياتى
مشكلة حياتى - 2 أشهر قبل
فى حد يفضح أخته مهما عملت ده مش راجل
Nada aly
Nada aly - 2 أشهر قبل
انتوا ليه بتهجموا اخواها هو بيحبها جدا وشكلها مش بتسمع كلامه هو عاوز يثبت للناس انه بيحب اخته ونصحها بس هي ماعبرتهوش وعاوز يفضح احمد العوضي علشان بيجري ورا اخته ومش بياخد خطوه ايجابيه
Rim Kami
Rim Kami - 2 أشهر قبل
طوول هذي المدة ياسمين مكانتش تبان ولا سيرتها مكاش لي كان يذكرها وكانت بعيدة على الكاميرا نتع البرامج غير على جال هذو المشاكل والاشاعات والقيل والقال .... كان غير مجيتيش لبرنامج منى الشاذلي... كنتي درتي العمل الصح... كي خوك كي لي يحبك في زوج عماوها
KONOZ LALOY
KONOZ LALOY - 2 أشهر قبل
ماعندها مدة كبيرة لما اطلقت دخلت مباشرة في علاقة اخرى ياسمين الخبيثة
خلود خلود
خلود خلود - ساعات قبل
يعني زوجها شهرين وتزوجه هي لا انت الي اي دين تنتمووون الحرام قبل العيب يا ناااس و بعدين كلا يري الناس بيعين نفسه😆😆🙋🏼‍♀️🌚
_ Zainab
_ Zainab - 2 أشهر قبل
آلَلَهِہ‏‏مِـ آسًـعَدُ جَمِـيـﮯعَ مِـن وُضـعَ لَيـﮯ
لَآيـﮯگ وُآشّـتُرآگ فُيـﮯ قَنآتُيـﮯ

آمِـيـﮯن يـﮯآربّ 💙دُعَآء مِـن آلَقَلَبّ آلَى آلَقَلَبّ
صلاح جوده
صلاح جوده - 2 أشهر قبل
ترف ہ
Charger Hellcat
Charger Hellcat - 2 أشهر قبل
عموما زواج ياسمين با اللي اسمه احمد العوضي ده هيقلل منها مش هيزودها لانه شخصيه انانيه وعايز يتشهر وخلاص وماحدش يعرفه اصلا وعايز يتشهر فعلا وخلاص👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Isaac Porter
Isaac Porter - 2 أشهر قبل
🔥🔥
📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈 trending 📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈📈
1:41 💕❣💖
👇 👇 👇❤
اناناس
اناناس - 2 أشهر قبل
كان نفسي ياسمين تجوز احمد عز
Azza Sayed
Azza Sayed - 2 أشهر قبل
هو ايه الهبل دا هو الكلام دا عادي ينزل بوست كدا قدام ااناس كلها
Salmaa Omr
Salmaa Omr - 2 أشهر قبل
يخربيت الغباء ده فضح اخته حسبي الله ونعم الوكيل
Assia Designer
Assia Designer - 2 أشهر قبل
الصراحة احمد العوضي قلل من احترام ياسمين عند رده على اخوها.
racha Michel
racha Michel - 2 أشهر قبل
#AzKar #CihangirCeyhan #EceYaşar
NPG
NPG - 2 أشهر قبل
https://youtu.be/eCd_W_F3EAA
سوكا تشققات
سوكا تشققات - 2 أشهر قبل
لا يا يا سمين!!!! والله صدمت بجد! ليه قبلتي تدخلي فصراع كدة؟! عمري الأخ ما يتعوض بحد !! كان لازم تتصلي لاخوك وتشرحي موقفك ومش كان لازم العوضي يعرف بخصوصيات اخوك وعرضها عيب!!! فين عقلنتك يا ياسمين ودماغك الكبير مش عارفاك ياياسمين
ALi Soliman
ALi Soliman - 2 أشهر قبل
لا يعلم الغيب الا الله عز وجل ⁦☘️⁩⁦❤️⁩
بس حاااسس ان الساااعه قربت مش عارف ليه 💔😟
اللهم احسن ختامنا ⁦☘️⁩🤲
وادخلنا چنتك مع الابراار 😊⁦❤️⁩⁦☘️
Sihem braziliya
Sihem braziliya - 2 أشهر قبل
إخوتي إدعموني بالإشتراك في قناتي 💖💖💗💗💖💖
Ahmed mazika
Ahmed mazika - 2 أشهر قبل
اخوها عندو حق عيب ميصحش الطريق الوحيد للحب الماءذن لو هو جاد
روائع وابداع
روائع وابداع - 2 أشهر قبل
شوفوا البنت دى بتعمل ايه https://youtu.be/KI1h1AAETKU عاجل وخطير من مصر
Emmet Mindkoff
Emmet Mindkoff - 2 أشهر قبل
💕*💕* 💕* 💕* 💕* * بناء على الحب وحده. أرسل الله ابنه يسوع المسيح ليموت في مكاننا. ثم في اليوم الثالث قام به من بين الأموات. *
* الآن ، على الرغم من يسوع المسيح وحده. لقد منحنا الله الهدية المجانية للحياة الأبدية. سوف ينقذك ويشفيك ، إذا سألت عنه. * (انظر إلى السماء واسأله)
milad Ali
milad Ali - 2 أشهر قبل
ياسمين صارت مستهترة بعد الطلاق
التالى